Bestefar Luna har alltid vært svært bil interessert.
Siden det var mangel på testoseron i familien, tre jenter + B.L, ble interessen prakket på oss jenter.
Jeg elsker biler! Jeg elsker fine biler.
Det er ingen ting som en stor tysker med med skinn inventar, sports ratt og en V8èr under panseret.
Min egen bilpark er derimot ikke noe å skryte av.
Har en venninne som kjøpte seg en veske vert mer en min japaner.
Kan også erindre at russebussen fra -98 var et beder eksemplar enn den bilen jeg kjører rundt med i dag. Så gleden er derfor stor når jeg kan sette meg bak rattet til min fars A8.



Biler har vært et viktig tema i Luna`s familie.
Husker bestemor Luna skulle kjøpe seg ny bil.
Etter en årrekke med biler som med nød og neppe hadde gått gjennom EU kontrollen i dag.
Bilen var en rød VW Golf.
Bestefar Luna prøvde og overtale sin kone om at bilen burde senkes for å den rette sports bil "lookèn" men Bestemor Luna nekte.
Når bilen var testet i 1 ukes tid, møtte Bestemor Luna bilselgeren på butikken.
Han ville svært gjerne vite hvordan bestemor Luna likte å kjøre rundt i den senka røde golfen. Det ble ikke mye bil snakk i heimen etter dette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar